Sausio 23 d. Kaune, „Žalgirio“ arenoje, vyks jau 19-oji Aukštųjų mokyklų mugė, pakviesianti moksleivius susipažinti su studijų galimybėmis ir programomis Vilniaus universitete (VU) ir kitose aukštosiose mokyklose. Studijų mugės ne tik suteikia reikalingą informaciją apie priėmimo tvarką, stojimo eigą, pasirengimą studijoms, bet ir leidžia iš arčiau pažinti būsimą universitetą.
Gausi VU bendruomenė besidomintiems studijomis pristatys naujas studijų programas, atsakys į stojančiųjų klausimus. VU Kauno fakultetas atsakingą ir sudėtingą studijų pasirinkimo procesą moksleiviams palengvins įdomiais kibernetinio saugumo pristatymais ir pasiūlys naują studijų programą.
Mugės dalyviai turės galimybę artimiau susipažinti ir su pačia VU bendruomene, studentais. Vienas jų – VU Kauno fakulteto informacijos sistemų ir kibernetinės saugos studentas Lukas Vileikis, kuris mugėje pristatys pranešimą „Technologijos kaip nusikaltimų scena: kokius vaidmenis joje atlieka kibernetinės saugos specialistai“.
„Šis pranešimas apie kibernetinį saugumą ne tik leis daugiau sužinoti apie informacinio saugumo svarbą, bet ir parodys, kaip pasirinkta studijų programa ir universitetas gali prisidėti prie asmeninių projektų įgyvendinimo, mano atveju – sistemos, kuri suteikia galimybę vartotojui sužinoti apie tapatybės vagystės riziką, sukūrimo“, – pasakoja L. Vileikis.
Jau septintus metus informacine sauga besidomintis studentas vienintelę Lietuvoje studijų programą, susijusią su informacine sauga, atrado VU Kauno fakultete. VU formuojami modernūs praktiniai įgūdžiai studentui suteikė daug galimybių ir pagilino jau turėtas žinias.
Mugėje VU Kauno fakultetas pristatys ir naują informatikos mokslų srities bakalauro studijų programą „Marketingo technologijos“. 3,5 metų trukmės tarpdalykinė studijų programa – vienintelė tokia Lietuvoje, integruojanti informacijos sistemų ir rinkodaros informacinių procesų skaitmeninių technologijų srities žinias, kurios absolventams suteikia kompetencijų sėkmingai spręsti ir įgyvendinti rinkodaros uždavinius skaitmeninėje terpėje.
„Bus studijuojami ne tik fundamentiniai informacijos sistemų dalykai ir rinkodaros procesų valdymas, bet ir specializuoti pasirenkamieji: reklamos technologijos, daiktų internetas, skaitmeninis prekės ženklo valdymas, elektroninio verslo etika ir kt. Ne tik teorinių, bet ir praktinių žinių įgyti padės studijų pabaigoje atliekamas praktinis baigiamasis darbas – įmonėje įgyvendinamas rinkodaros technologijų projektas. Visa tai, kaip ir „nutolusios darbo vietos“ galimybė, užtikrina sėkmingą asmeninės karjeros valdymą“, – sako programos komiteto atstovė prof. D. Krikščiūnienė.
Programoje derinamos rinkodaros ir informacinių technologijų žinios, kurios atveria plačias karjeros galimybes tarptautinėse organizacijose, rinkos tyrimų kompanijose, pardavimo ar rinkodaros skyriuose, reklamos agentūrose, žiniasklaidos ar technologijų kompanijose ir verslo įmonėse.
Daugiau informacijos apie šią ir kitas studijų programas – sausio 23 d. Aukštųjų mokyklų mugėje Kauno „Žalgirio“ arenoje.